شرکت تعاونی  سنگین  خودرو شهر رانان  یزد

شرکت تعاونی سنگین خودرو شهر رانان یزد

آدرس دفتر مرکزی:یزد:میدان صنعت خیابان 28 آزادگان بعدازدرب ورودی استخر لاله تلفن :37215527-035
شرکت تعاونی  سنگین  خودرو شهر رانان  یزد

شرکت تعاونی سنگین خودرو شهر رانان یزد

آدرس دفتر مرکزی:یزد:میدان صنعت خیابان 28 آزادگان بعدازدرب ورودی استخر لاله تلفن :37215527-035

باربرگ


روی لینک بالا کلیک کنید

سامانه یو تی سی ام اس

سامانه utcms


روی لینک بالا کلیک کنید

صدور "باربرگ" الکترونیک برای ناوگان باری بیش از ۱۰ تن الزامی است


تجمع کامیون داران

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور صدور «باربرگ» الکترونیک از ۲۰ آبان‌ماه برای ناوگان باری بیش از ۱۰ تن الزامی است.

به گزارش ایمنا، محسن حدیقه‌جوانی اظهار کرد: از تاریخ بیستم آبان ماه صدور سند حمل و نقل بار الکترونیک «باربرگ» به ازای هر حمل بار در سطح شهر برای تمامی ناوگان‌های باری با ظرفیت بالای ۱۰ تن الزامی بوده و تخصیص سهمیه سوخت این ناوگان براساس باربرگ‌های صادر شده خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهت صدور سند حمل الکترونیک «باربرگ»، ثبت اطلاعات ناوگان و رانندگان در سامانه utcms.ir ضروری است، افزود: جهت صدور «باربرگ»، دریافت پروانه فعالیت برای ناوگان اجباری است از این‌رو کلیه ناوگان و رانندگان باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنند و سپس برای دریافت پروانه فعالیت (برای ناوگان) و پروانه اشتغال (برای رانندگان) اقدام کنند. دریافت پروانه اشتغال برای رانندگان تا پایان دی‌ماه ۹۷ اختیاری است و تنها ثبت‌نام رانندگان در این سامانه برای صدور «باربرگ» کافی خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز تصریح کرد: رانندگان خودروهای باری و شرکت‌های باربری باید به این نکته توجه داشته باشند که سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری مرجع صدور پروانه‌های فعالیت و اشتغال است.

حدیقه‌جوانی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت نفت، خاطرنشان کرد: مقرر شده است از ابتدای آذرماه امسال، سهمیه پایه سوخت این خودروها به صورت گام به گام کاهش و منطبق بر عملکرد و بر اساس باربرگ تخصیص یابد و از بهمن ماه سوخت ناوگان بدون باربرگ قطع می‌شود.

وی در خصوص باربرگ الکترونیک گفت: باربرگ مجوزی است در بستر الکترونیک که نشان‌دهنده زمان بارگیری، مبدأ- مقصد بار، وزن بار، مالک بار و دیگر مشخصات بار بوده و دارای یک شناسه یکتا در کل کشور است و به ازاء هر حمل ‌و نقل بار در ازاء درخواست شرکت‌های حمل یا رانندگان و سایر مراجع ذی‌صلاح از طریق سامانه حمل بار درون‌شهری به عنوان مجوز حمل صادر می‌شود. با توجه به ضوابط تعیین شده توسط وزارت کشور تنها ناوگانی اجازه دریافت باربرگ دارند که پیش از این نسبت به اخذ پروانه فعالیت خود از سازمان‌های حمل و نقل بار درون شهری شهرداری‌ها اقدام کرده باشند.

دریافت "باربرگ" برای خودروهای حمل بار در پایتخت الزامی شد

محسن پورسید آقایی معاون ترافیک شهرداری تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از الزام رانندگان خودروهای حمل بار برای دریافت "باربرگ" خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن پورسید آقایی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که بر اساس مصوبه‌ دولت، ساماندهی خودروهای حمل بار در داخل شهرها باید به مانند حمل بار در خارج از شهرها باشد، گفت: بر همین اساس طرحی تهیه شده است که خودروهای حمل بار در شهر تهران ملزم به دریافت بارانه باشند.

وی با بیان این که برای خودروهای حمل بار برگه‌ای تحت عنوان "باربرگ" صادر می‌شود که تمام مشخصات کالای حمل شده راننده و خودرو در آن درج می‌شود، گفت: بر اساس قانون رقم هزینه‌ صدور باربرگ را باید شوراهای هر شهر تعیین کند که امروز پیشنهاد دریافت مبلغ هزار تومان برای صدور هر باربرگ به تصویب رسید.

معاون ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از این پس باید برای تمامی خودروهای حمل بار و نخاله و .... باربرگ صادر شود، گفت: رانندگان خودروهای حمل بار می‌توانند با ورود به سامانه‌ی  http://baraneh.tehran.ir/ نسبت به دریافت باربرگ اقدام کنند و یا می‌توانند با مراجعه به شرکت‌هایشان از آنجا باربرگ بگیرند.

انتهای پیام

باربرگ برای ناوگان باری بالای۱۰تن در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت راه و شهرسازی  زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای اجرای طرح یکپارچه دریافت سند حمل بار شهری و حومه‌ای (باربرگ) را آماده بهره برداری  نموده و سامانه مربوطه از۲۰ آبان ماه امسال راه اندازی شد.

مرادی افزود:  تمامی رانندگان خودروهای عمومی نفت‌گاز سوز فعال با ظرفیت بالای ۱۰ تن از تاریخ ۲۰ آبان موظفند که از طریق اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، به‌ازای هر حمل بار در سطح شهر، اقدام به دریافت باربرگ کنند.

وی افزود: باربرگ به عنوان سند حمل بار شهری، برای اولین بار در کشور به صورت الکترونیکی طراحی شده و به عنوان سندی معتبر امکان مدیریت یکپارچه و برخط جابه جایی بار در سطح شهرهای کشور را فراهم می‌کند.

 سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: همچنین باربرگ به عنوان ابزاری هوشمند، ساز و کار لازم را برای تخصیص هوشمند، هدفمند و سیستمی یارانه های دولتی مانند سوخت، لاستیک، بیمه، تسهیلات نوسازی ناوگان و ... ایجاد می کند.

 مرادی اضافه کرد: فعالان بخش حمل ونقل بار درون شهری در استان و سراسر کشور می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار مربوطه به سامانه باربرگ به نشانی www.BaarBarg.ir مراجعه کرده و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۵۴۹۲۰۰۰ــ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

سهمیه لاستیک

به گزارش خبرخودرو، رئیس اتحادیه حمل و نقل بار در خصوص لزوم دریافت «بار برگ» توسط رانندگان کامیون در شهر تهران اظهار داشت : این طرح صرفا جنبه اقتصادی دارد و منبع مالی جدید برای شهرداری به حساب می آید.  ادامه مطلب ...